Logowanie

 

Wydział Geoinżynierii, Górnictwa i Geologii

Rekrutacja „Zarządzanie Projektami“ - W6- GIG

REKRUTACJA
„Zarządzanie Projektami“

KIERUNEK GÓRNICTWO I GEOLOGIA

Rekrutacja trwa od 08.10 do 17.10.2018 r

 

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji na:

Warsztat z zakresu umiejętności miękkich  
„Kompetencje miękkie w zarządzaniu projektami”
(16h)
Prowadzący warsztaty- dr Jagoda Mrzyglołocka-Chojnacka
bud. L1 (Geocentrum),  sala 133, godz. 915-1700
26.10.2018  (piątek) – 8h,
09.11.2018  (piątek) – 8h

Szkolenie certyfikowane + egzamin
„Przygotowanie do certyfikacji IPMA-Student. Przegląd najlepszych praktyk zarządzania projektami”
(32h+egzamin certyfikacyjny, data oraz miejsce zostanie wskazana po wyłonieniu wykonawcy)


DLA KOGO:
Studenci studiów stacjonarnych I stopnia na
Wydziale: GEOINŻYNIERII, GÓRNICTWA, GEOLOGII,
Kierunek:
Górnictwo i Geologia (obowiązkowo zaliczony kurs „Ekonomika“)*,
którym do zakończenia kształcenia pozostają maksymalnie 4 semestry.

JAK I GDZIE: Aby wziąć udział w projekcie należy złożyć komplet dokumentów rekrutacyjnych w wersji papierowej
w teczce, którą należy podpisać (wydział, kierunek, nr albumu, imię i nazwisko)
na ręce Pani Agnieszki Stolarczyk
w bud. L1 (Geocentrum) pok. 258 (w godzinach pracy Dziekanatu. 
W celu prawidłowego wydruku prosimy o pobieranie dokumentów i nie drukowanie z podglądu strony.

Rekrutacja odbywa się na wszystkie powyższe formy wsparcia.
W rekrutacji nie będzie punktowany udział w różnych formach wspracia
ponieważ warsztat oraz szkolenie są ze sobą powiązane!!!

 

Rekrutacja trwa od 08.10 do 17.10.2018 r !

Liczba miejsc ograniczona!

*Dodatkowe kryteria do rekrutacji- zaliczony kursu „Ekonomika”

Ocena Liczba punktów
5,0 30
4,5 25
4 15
3 0
Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję